IconOp tijd bezorgd voor moederdag? Klik hier
IconOp tijd bezorgd voor moederdag? Klik hier

Jouw bestelling op tijd bezorgd voor zondag 12 mei?

Bestel dan vóór:

dinsdag 30 april

Image

Bestellingen geplaatst t/m dinsdag 30 april worden geleverd voor zondag 12 mei. Wij hanteren een levertijd van maximaal 7 werkdagen (10 dagen).

Backx Positief is niet aansprakelijk als een bestelling niet op tijd wordt geleverd door Post NL.

 

Support

Filter op:

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken ga je naar Mijn account bovenin onze website. Ook kun je je tijdens het afrekenen registreren. We vragen je hier om een e-mailadres. Als deze al bij ons bekend is, vul dan alleen je wachtwoord in om verder te gaan. Heb je nog geen account, dan verschijnt er automatisch een registratiescherm. Vul hier je gegevens in en klik op aanmelden, je account is aangemaakt.

Wat is het voordeel van een account?

Met jouw account kun je je orderhistorie controleren en de status van je bestelling bekijken. We sturen je met het e-mailadres dat je gebruikt een orderbevestiging en een verzendstatus e-mail. En mocht er iets zijn met je bestelling, dan kunnen we je hier d.m.v. jouw gegevens over informeren. Zonder jouw toestemming wordt jouw e-mailadres niet gebruikt voor andere doeleinden dan het bovenstaande.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?

Ga naar mijn account en vul je e-mailadres in. Wanneer je al eerder een account hebt aangemaakt, herkent de webshop je e-mailadres en vraagt je dan je wachtwoord in te vullen. Wanneer je deze vergeten bent, klik je op de oranje tekst 'wachtwoord vergeten?' onder het invulvak van je wachtwoord. We sturen dan binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

In "mijn account" kun je op elk moment je gegevens wijzigen, zoals je naam en adres. Log in bij "Mijn account" met je e-mailadres en wachtwoord. Ga naar "Mijn gegevens", type over je bestaande gegevens en klik op "Gegevens opslaan" om ze definitief aan te passen.

Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen

Na 10 verkeerde pogingen om in te loggen, blokkeren we je account ter beveiliging. Neem contact met ons op om deze blokkering op te heffen. Heb je het nog geen 10 keer geprobeerd? Dan kan het zijn dat je een typefout in je e-mailadres of wachtwoord hebt gemaakt. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je deze opnieuw opvragen met de 'wachtwoord vergeten?' link.

Hoe verwijder ik mijn account?

Neem contact met ons op via info@backxpositief.nl met het verzoek je account te verwijderen, wij zijn verplicht je aanvraag binnen een maand na verzoek te verwerken.