Support

Filter op:

 

Nabestellen

Hoe kan ik een fotoproduct zoeken?

Wanneer je een specifieke zoekactie wilt doen, kun je een trefwoord invullen in de balk met het vergrootglas. Deze zoekbalk is zichtbaar direct nadat je een foto hebt geselecteerd waarmee je wilt winkelen.

Bladeren door onze producten kan uiteraard ook door ons menu 'Alle producten' uit te klappen of op de verschillende productcategorie foto's te klikken.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

De bestelling wordt afgedrukt op het moment dat we de betaling van je hebben ontvangen. Controleer bij je bank of deze betaling is voldaan. In 'mijn account' vind je jouw bestelhistorie, hier kun je zien of je bestelling is gelukt. Je ontvangt een mail op het moment dat de bestelling ons pand verlaat en onderweg is naar je afleveradres. Onze gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen. Neem contact met ons op als deze tijd verstreken is, wellicht is er iets misgegaan.

Kunnen foto’s ook geretoucheerd/bewerkt worden?

Ja dat is mogelijk. We bekijken alle opnames zorgvuldig en bewerken deze waar nodig. Dat betekent dat snottebellen, korstjes en voedselrestjes om de mond alvorens worden weggehaald. Andere bewerkingen zoals het verwijderen van littekens kunnen op aanvraag worden gedaan. Neem contact met ons op om je wensen door te spreken.

Kan ik de foto ook in zwart/wit of sepia bestellen?

Bij de meeste fotoproducten kun je de kleurstelling van jouw foto veranderen van kleur naar zwart-wit of sepia. Gebruik hiervoor het selectiemenu in de pagina van het product.

Ik wil graag een foto bijbestellen van een aantal jaren geleden. Kan dat?

Ja, het is mogelijk foto's van vóór 2018 te bestellen. Je schoolfoto's blijven een jaar online beschikbaar. Daarna kun je nog schoolfoto's t/m minstens 6 jaar terug, telefonisch of per e-mail bij ons bestellen.

Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van mijn bestelling?

Wanneer het niet lukt online een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Hoe plaats ik een bestelling? / Hoe werkt de webshop?

1. Hoe log ik in?
Type je fotonummer en inlogcode in op de pagina 'schoolfoto's bestellen' en klik op inloggen. Heb je meerdere inloggegevens/ kinderen met foto's? Dan kun je deze bij het inlogscherm al toevoegen of later met de knop 'fotonummer toevoegen ✚ '. Zo kun je al je foto's in één bestelling afrekenen.

2. Fotoproducten winkelen
Selecteer de foto waarmee je wilt winkelen. Je kunt met een foto tegelijk een product selecteren, zodat onze webshop weet welke foto er op je product moet komen te staan. Alleen in het product 'Fotoset' kun je verschillende foto's van hetzelfde fotonummer toevoegen. Voeg met de groene button 'Toevoegen aan winkelwagen' een product toe aan je besteloverzicht.

Wanneer je klaar bent met winkelen klik je op de winkelwagen. Controleer de gegevens in je winkelmand en je persoonlijke gegevens. Heb je al eerder bij ons gewinkeld, dan kun je inloggen met je account om een bestelling te doen, je persoonlijke gegevens zijn dan al voor je ingevuld. Als je voor het eerst een bestelling doet, vul je wanneer je bij afrekenen bent je adresgegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig om jouw bestelling te kunnen verzenden. Kies nu een betaalmogelijkheid en klik op 'Betalen'.

3. Betalen
Je wordt doorgestuurd naar een betaalpagina, deze is afhankelijk van de gekozen betaalmogelijkheid. Volg de instructies van je bank, creditcard of bankoverschrijving. Kies je voor bankoverschrijving, dan ontvang je een e-mail met betaalgegevens en een link. Gebruik de gegevens uit de e-mail om je betaling te voldoen.

4. Bevestiging
Je krijgt op je scherm een definitieve bevestiging dat jouw bestelling in behandeling is genomen te zien. Deze bevestiging wordt ook naar jouw e-mailadres verstuurd.

Hoe kan ik de producten bekijken met mijn schoolfoto erop?

Nadat je een foto hebt gekozen om mee te winkelen, kom je in onze catalogus terecht. Kies voor een van de productcategorieën en je ziet je foto automatisch op de te bestellen producten staan. Als je meer inlogkaarten in je bezit hebt kun je een fotonummer toevoegen met de Fotonummer toevoegen ✚ knop en met de Kies een andere foto knop van foto wisselen waarmee je producten wilt toevoegen aan de winkelwagen.

Krijg ik mijn foto`s geleverd met logo?

Er zit een zogezegd watermerk (transparant logo) over de foto's. Deze vervalt op het moment dat je de foto’s aanschaft. De uitsnede van de foto staat overigens los van de kopieerbescherming waarvoor ons watermerk dient. De foto wordt aan je geleverd zoals deze online aan je getoond wordt
Lees meer over © Copyrights.